May 1, 2006

hero for the day- adik bongsu aku

alkisah, masa hujung minggu, di kampung aku nan indah,
aku tertinggal kunci dalam kereta, dan konci sparenya bini aku tertinggal d penang...
maka macam2 teknik la aku guna nak buka kunci kereta aku
namun semua teknik yg aku try hampeh... tak beguna langsung...
maka adik aku, seperti gambar dibawah ini pun cuba la tunjuk bakat dia

kalau kereta orang lain, gambar kat atas ni, kira jadi mug shot la,

(baju yg dia pakai tu pun siap ada nombor dah tu)

tapi sbb dia berjaya buka kereta aku, maka ni jadi lah gambar post dalam blog aku...



maka lepas berjaya buka kerata aku, aku pun bayar la pengeras untuk kerja dia, dan adik aku pun tunjukkan la bakat semula jadi dia memakan ayam golek yang dihidang tanpa menoleh ke kiri mahupun ke kanan

aku beli 2 ekor ayam tu, nampak dalam pinggan tu, tinggal setengah ekor saja, selsema burung kejadahnya, kalau sedap, dia tibai je

No comments: